Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Poniżej znajdą Państwo wykaz rejestrów i ewidencji prowadzonych przez Wójta Gminy Bulkowo i nazwy referatów odpowiedzialnych za ich prowadzenie:
Rejestr uchwał Rady Gminy Bulkowo - Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy, Archiwista zakładowy
Rejestr Zarządzeń Wójta - Stanowisko ds. kadr i płac
Rejestr Korespondencji - Stanowisko ds. administracyjnych, zdrowia i kultury
Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych - Stanowisko ds. informatycznych i ewidencji działalności gospodarczej
Rejestr zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach -Stanowisko ds. księgowości podatkowej
Rejestr wniosków o udostepnienie danych ze zbioru ewidencji ludności, PESEL, ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych - Stanowisko ds. obywatelskich
Ewidencja działalności gospodarczej - Stanowisko ds. informatycznych i ewidencji działalności gospodarczej
Ewidencja środków trwałych i innych środków trwałych Gminy Bulkowo - Stanowisko ds. księgowości budżetowej